Vrácení zboží a reklamace
Pokud při doručení či používání zboží došlo k jakymkoliv poruchám, napište na naše zákaznické centrum na e-mail: reklamace@gigamat.cz
Sdělte nám vnikly problem a my vám navrhnemé řešení.
Výměna zboží
Rozbalili jste nové zboží a zjistili jste, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení (to platí samozřejmě i na výrobky, které přestaly fungovat v záruční lhůtě, a byly zakoupené s „zárukou okamžité výměny“)?
Informujte naši společnost. Ideálně do 48 hodin od doručení, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz
Společně se domluvíme na způsobu výměny
Pošleme kurýra, který od Vás odveze vrácené zboží. Nové zboží vám zašleme kurýrem, který rozváží nové zásilky.
(Smluvní přepravce neumí logisticky zajistit stejným kurýrem doručení nové a zároveň stažení vrácené zásilky)
Vrácení zboží - bez udání důvodu
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte ve 14ti denní lhůtě + uveďte bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží
Současně zašlete zboží na adresu: ESA Logistic – Gigamat.cz, U Špejcharu 514, 252 67 Tuchoměřice
POZOR: do zásilky prosím vložte kopii dodacího listu nebo faktury + na něj napište rovněž bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží
Vrácení zboží - poškozené nebo nefunkční
Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte a stručný důvod Vaší vratky.
Společně se domluvíme na způsobu výměny a zaslání náhrady
Pošleme kurýra, který od Vás odveze vrácené zboží. Nové zboží vám zašleme kurýrem, který rozváží nové zásilky.
(Smluvní přepravce neumí logisticky zajistit stejným kurýrem doručení nové a zároveň stažení vrácené zásilky)
* V případě, že při reklamaci kupující uplatní právo na dodání nové věci nebo odstoupení od smlouvy, zásilka musí obsahovat zboží včetně kompletního příslušenství, popřípadě i dárku, které byly součásti zásilky. V případě vrácení poškozeného zboží si v souladu s platnou legislativou vyhrazujeme právo na ponížení vrácené částky.
Nekompletní zásilka nebo záměna objednaného zboží
Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní nebo mohlo dojít při expedici k záměně. Prosíme, informujte nás e-mailem na reklamace@gigamat.cz co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám rychlou nápravu a řešení.
ASIST prodloužená záruka
Společnost GIGAMAT nabízí zákazníkům možnost prodloužení záruky až na 60 měsíců. K získání nároku na tuto prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruční doby (24 měsíců) je nutné splnit následující podmínky:
Před vypršením zákonné záruční lhůty si nechat funkční výrobek bezplatně prohlédnout v autorizovaném servisu ASIST.
Plně funkční výrobek musí být doručen do servisního střediska v období od 21 měsíců do 24 měsíců od data nákupu výrobku.
K této bezplatné záruční prohlídce za účelem prodloužení záruční doby je zákazník povinen se prokázat originálem tohoto záručního listu potvrzeného prodejcem. V záručním listu musí být čitelně uvedeno datum koupě výrobku, typové označení a sériové číslo výrobku. Současně se záručním listem je nutné předložit originál stvrzenky/faktury o koupi zboží.
Plně funkční výrobek musí být doručen k servisní prohlídce čistý a kompletní tzn. včetně všech součástí a příslušenství.
Po provedení servisní prohlídky bude zákazníkovi v záručním listu potvrzen nárok na bezplatnou prodlouženou záruku o 1 až 3roky podle toho kolik je k danému výrobku poskytována ASIST prodloužená záruka.
Dopravu ze servisu k zákazníkovi zajištuje výrobce na náklady zákazníka.
Společnost GIGAMAT může k vybraným produktům nabídnout prodloužení záruky ASIST záruka 3roky=2+1 nebo ASIST záruka 5let=2+3. K celkové poskytnuté prodloužené záruce GIGAMAT není možné přičítat další záruky poskytnuté výrobcem nebo běžné záruky na výrobek. Tyto jsou již součástí prodloužené záruky.
Reklamace zboží
Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz
Zajistíme opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze
Elektrické a benzinové nářadí ASIST a GARDENIUS v záruční lhůtě můžete odesílat přímo na adresu servisu:
TOP Nářadí Jeseník, s.r.o. - servis Asist
Janáčkova 760/4
79001 Jeseník
Při reklamaci zboží na servisu k balíku doložte vyplněny Reklamační formulář, kopii dodacího listu / faktury.