Doporučení při nákupu

Otázky a odpovědi - FAQ

 

Vážení zákazníci,

velice nás těší váš velký zájem o nákupy na našem E-shopu Gigamat❤️. Prosíme o trpělivost při doručení objednávek. Děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve.


pokud potřebujete zjistit stav vyřízení Vaší zásilky prosím ověřte ZDE.

Pro zrychlení vyřízení reklamace prosím odpovězte zpět na e-mail, kterým jsme vám zaslali potvrzení objednávky. Předmět zprávy neměňte, je tam uvedeno číslo Vaší zakázky podle kterého můžeme urychlit vyřízení.

Chcete znát ihned odpověď na váš dotaz? Podívejte se, zda nenaleznete odpověď níže.

...váš team Gigamat

 

Jak mohu sledovat svoji zásilku? 

Pokud dohledáváte zásilku a zásilka je ve stavu: ukončená kompletace a je předána Vámi zvolenému dopravci, je zde několik způsobů jak se dá najít:

1. SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY - https://www.gigamat.cz/sledovani-zasilky-a12982
   Stačí označit typ dopravy, vložit číslo zásilky a kliknout na hledat :)

2. V SEZNAMU VAŠICH OBJEDNÁVEK
Zde je možné se přihlásit (pokud jste se registrovali) https://www.gigamat.cz/customer/index. Trasovací link uvidíte u vašich objednávek.

3. EMAIL
Pokud již byla zásilka předána dopravci, zaslali jsme vám do emailu trasovací link. Výjimkou je Česká pošta a zaslání dopisem, který není možné sledovat.

Jaká je ochrana a bezpečí na výdejních místech?

Pobočky denně dezinfikujeme a s maximální obezřetností postupují také naši dopravci. Zvláštní hygienická pravidla platí také pro náš sklad, kam je mimo jiné přísný zákaz vstupu všem cizím osobám.

Co mám udělat při převzetí zásilky?

K zásilce byste měli přistupovat stejně jako ke zboží, které koupíte v obchodě. Doporučujeme vnější obal sundat v rukavicích mimo obytné prostory a vyhodit ho do tříděného odpadu. Následně sundat rukavice, omýt ruce důkladně mýdlem a použít dezinfekci na ruce.

Kam si mohu nechat zboží zaslat?

Jestliže spěcháte, zvolte vyzvednutí na výdejnách, nyní ve spolupráci s partnery disponujeme více než 4800 místy v České a Slovenské republice. Na prodejnách prosím respektujte mimořádný stav a dodržujte pravidla hygieny a rozestupy. Objednávky zboží na pobočkách nejsou z hygienických důvodů možné.

Můžu urychlit dodání zboží?

U všech zásilek dodáváme dle termínů uvedených u zboží. Doporučujeme vybírat produkty, které jsou skladem. Po dohodě vám objednávku, která obsahuje kombinaci produktu skladem a nedostupného produktu, rozdělíme na 2 objednávky. Stačí nám napsat na objednavky@gigamat.cz .

Máte jiné ochranné pomůcky? Antigenní testy, brýle, rukavice, teploměry…

Ano, samozřejmě. Na naši nabídku se můžete podívat zde: Ochrana-zdravi

Proč nakupovat u nás

2+1 ROK ZÁRUKY - Až o 1 rok garance navíc u vybraného sortimentu ASIST a GARDENIUS.

×

Pokud jste zapoměli své heslo, můžete ho resetovat.

Registrovat se
⇐ Zpět